Jag har en svag punkt

Jag åkte pendeln idag och bredvid mig satt det en kille som luktade som ett av mina gamla romanser. Kunde inte direkt placera vem det var men känslan kom tillbaka och det var vansinnigt lustigt. Sen när namnet kom upp kom jag även på att det är min svaga punkt. Lukten från en kille, vare sig det är en vän, kärlek eller ett ligg är det verkligen något som får mig att bli knäsvag och bete mig som en liten flicka. Det ska inte vara någon svag doft som man bara känner om man ligger en millimeter ifrån utan när man paserar personen så ska det fångas upp i näsan. Men det är ju lite knepigt med mig jag har svårt för att dela en parfym på tvåkillar. Jag menar, en parfym för varje minne?

image87
Armani, Jean Paul Gaultier, Gant !

DAGENS A  -
Minnen
DAGENS B - Stress som är negativ

Anonym
2008-04-28 @ 00:13:11

Det som imponerar mig är att du kommer ihåg dofterna, speciellt vilka parfymer det va.

Anonym
2008-04-28 @ 11:23:33

Svar: Ja, de är klart, minnen med killarna sitter ju!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0