Slutet gott allting gott






Det är ju underbart att man har en fin familj här. När jag kom hem från "katastrof" middagen med Robin så var det dags för deras utgång och jag kände, de är sista kvällen innan skolan börjar och jag visste att om jag gick upp och la mig i sängen skulle allt bara bli värre. Beda fick igång mig så jag satte upp håret och hoppade in i bilen med 7 andra. Har fina blåmärken på huvudet nu efter alla gupp! Sen dansade vi loss på Corona som jag tyckte faktiskt var helt okej, påminner om sthlms nattklubbar om de är bra. dva, 3 dansgolv och skön musik. Ändå kom jag hem kl 02:00, hade väl dåligt samvete för att jag inte skulle komma upp i tid och komma i säng nu som idag för att skolan börjar imorgon. Så blev det i.a.f, jag och Linus tog en prommis hem och sen pratade vi lite snusk. Sen var de bara att nanna sig till sömns. Fick även prata med Tobias. =)

Idag blir det plugg, städ, plugg, plugg plugg! Men vad gör man med 7 föreläsningar i veckan.
jessica
2008-08-31 @ 13:20:01

fan va sugen jag blir på att festa lite.. stackars mig! :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0