This is me

Detta händer bara mig, detta är de som är en del av min personlighet, de är därför personer som känner mig ler en extra gång när man får höra det.

Jag har kanske, om jag skrivit om det, vart väldigt förtvivlad över att jag har fått en mycket svårläst bok som ska vara grunden för denna termin. Den är skriven av professorer och annat högutbildat folk och huvudfrågorna var; Hur bildas kunskap?, Vad är kunskap? Hur utvecklas kunskap?. Denna bok har jag plöjt igenom på 2 veckor och fortfarande har jag två frågetecken till ögon. Jag förstår givetvis att man inte kan lära sig allt på 2 röda men ett helheltsintryck? Nej inte ett dugg men så skummade jag igenom litteraturlistan för att jag var nyfiken. Då står de något helt annat namn och jag fattar ju direkt att jag har införskaffat mig fel bok. Boken jag har gråtit över och beklagat mig över ska bara vara för moment B och bara vara en av böckerna på 7,5 hp kursen. Åkte till akademibokhandlen. Drog en story som de svalde, fick byta bok och sparade 23 kr. Så nu mår jag bra, har läst 100 sidor redan och denna text är som klippt och skuren för mig.

Socialt arbete av Anna Meeuwisse, Sune Sunesson och Hans Swärd here I come!


jessica
2008-08-30 @ 11:58:22

söt du är :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0