Annandan´

Fredag idag och sista dagen jag jobbar med min Ida, ikväll blir det dancehall fest och innan dess ska man även ha hunnit äta någon slags middag med släkten igen. Igår hände en sak på jobbet som fick mitt liv att bli lite mer grått, en liten fläck på mitt unga oskylldiga liv. Tar det i ett inlägg för sig för det är inte okej att det inte finns lagar för äldre. Usch, de bär mig nästan emot att gå till jobbet idag men de behöver en där och det är givetvis man stället upp eller hur. Jag glimtade även ut genom fönstret och det är lite vitt ute, det ger lite halvmysig känsla. Sen sist men inte minst verkar ju Umeå leva rövare utan oss boende där, det brinner i våra kommande lägenheter och det ser fan inte stiligt ut men tydligen så klararde exakt vår lägenhet sig. Stor brand och det var typ 80 pers som hade fått springa för sina liv. Hemska saker men vi klarade oss och vi kommer flytta in som planerat hoppas jag. Imorgon blir det shopping sörru.


I never kiss and tell... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0