Random

På stan idag med Bea härjade jag runt i å city och fick ett samtal från någon random kille, han lät het på rösten så beslutade mig för att lägga fram den charmiga rösten jag hade inom mig. Var artig och tillmötesgående och det visade sig att det var passande just för att han är den som ska bo i min nuvarande lägenhet. Han vill flytta in tidigare och paya hyran. Kunde inte motstå erbjudandet och ringde Ellika och därmed bor jag med den kvinnan från o med den 18:e Januari. Han flikade även in och frågade om jag kunde visa honom runt i Umeå, han ska ju trotts allt studera på sjukhuset i ett halvår minst. Vi fick fin stämning och flirtade lite men va kläcker då den lilla saken ur sig? - Jo men vi får väl se om min sambo kommer upp. Vad är de för en jäddrans komentar efter 15 minuters flirtande, jajja. Han ska få ett ansikte om några veckor, får se om jag ska ordna en romans eller ej.... tiden får avgöra... I Umeå händer va som helst...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0