Sturebadet och shopping

Då var dagen med mamma över. Blev lite jäktigt i slutet för att hinna allt men fasen vi är duktiga på att organisera oss. Jag var ute efter ett par svarta pumps, vanliga heliga svarta pumps och det fick jag tag i direkt efter massagen på Sturebadet. Av en händelse blir de flesta av mina skor handlade på Rizzo men denna gången blev det Don Donna. Så jag lugnade mig lite och då hittar man ju alltid saker man vill ha. Mamma tjatade sig in på Gina Tricot för hon skulle ha ett linne hon sätt i någon tidning och hon hittade den, sen hittade jag ett linne som jag total missade i Tisdags. Det är i samma färger som den klänningen jag skrev om förut. Ska nog ha den imorgon då vi firar Ella... WOHO. Sen hittade jag lite smått och gott, lite hårspännen från Glitter och lösögonfransar tills imorgon. Ny bodylotion från Biotherm. O just ja, jag vet vad jag ska inhandla vid nästa stora lön- Mullberry väska i kamelskin/färgad i mörk nogat. I can just kill for it! Så innan Mallis ska den vara inhandlad och jag kommer vara 9900 kr fattigare men som mamma sa "den håller bra mycket längre än de från bianco". Så ja, det är bestämt den ska jag ha. Sen är jag även besviken på Zara! Ingenting som lyfter upp ens gråa vardag. Riktigt beige i mina ögon. Sprang in på Scorett och köpte ett par passande skor tills imorgon från Vagabond och sen ett par söta ha-till-skolan-skor i vår från Björn Borg. Sen för att fixa håret som jag borde göra allt oftare, fasen vad man är slarvig när de kommer till sådant så har jag äntligen köpt mig en kräm (klet i mina ögon) som tar bort allt frissigt och för en gångsskull håller det de sägs om den. Kommer från Sebastian och den lilla burken kostade 210 kr 50g och heter "Wtan curd clay".

Nu är det dags för middag och hemmamys.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0