1:a advent.

Vet inte hur jag ska beskriva Umeås tillstånd idag denna Söndag men jag kan säga att jag är rosa klädd och är fundersam på att gå ut i detta blanda snö -regn väder. Jag kurerar mig med studier och ljus denna förmiddag. Får se om dagen leder till IKSU, den kommer iaf garanterat leda till adventsmys och tvättning med mina flickor.

Bifogar in en bild från Fredagens sittning för NH personalen där vi socionomer hade charter som vi gjorde om till rehab-charter. Där jag iaf var sexmissbrukare som jag då kände att jag fick leva upp till i helgen också.

Mr_Jim
2008-11-30 @ 14:52:41

Vilka läckerbitar ni är, keep the fire burning!

louise
2008-11-30 @ 19:09:14

kul att du kunde vara dig själv på en maskerad.. har du betat av hela umeå nu oxå eller?

Svar: Louise
2008-11-30 @ 20:47:33

Haha hade vart en smart ide att göra, hade hamnat på en riktigt fin summa men skulle aldrig falla mig in att de betlat, skulle kännas fel eller hur, känns du inte också så? Kul med ett tema som inte hör till vardagen så att säga. Va du med och fick se alla andra härligt utklädda?

Hanna
2008-11-30 @ 23:52:55

Haha, det är så fint kort på oss vännen. Jag gillar att mina ögon ser svarta ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0