Jag funderar, tänker och kommer fram till att jag fortsätter att tänka.

Oj vad det har vart en innehållsrik julvecka på alla dess plan men jag har nog fått upp den dosen som jag anser var behövande för denna gång.

Släkten har man ju träffat och fått fira jul med, borsan börjar bli gammal 32 år, inte illa pinkat.
Mormor och morfar fick no den mest lyckade julklappen i år, kan varmt rekomendera hemmagjorda kalendrar när man har många fina foton. Fick en rörd momor och morfar.

Mormor och morfar lyckades med sin julklapp till mig och Peter, äntligen en fin och redig stavmixer. Nu ska det göras fräshare middagar. Härligt!

Har även hunnit få träffa några vänner som befinner sig i Stockholm. Alltid lika värmande att få en igenkännande kram som man vet att man alltid har kvar. Minnet avderas skratt och röster väcks till liv på nytt och det är en härlig magkänsla som fått mig att få ett mer inre lugn.

Shoppingen är farlig när man endast är i Stockholm några få gånger om året och en gång under vinter tiden. Men har fått det jag ville ha och behövde. Tacka stora städer för gallerior så jag slipper fladdra som en och annan skrämd insekt.

Studierna har faktiskt gått bra, jag förstår då inte om jag inte inser att jag har en tidspress på mig eller om det nu är så att jag kan det jag faktiskt håller på med. Det skulle ju vara faktastiskt vara tacksam om sådant var fallet. Lite mer på analys och en slutkläm på sina egna reflektioner så är jag ju snart hemma... O så referenserna...

Om några dygn får jag träffa min älskade sambo, världens finaste julklapp har jag också fått av honom.

God fortsättning alla vänner och ni andra som läser.

jessica
2009-12-28 @ 22:50:07

:D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0