Nu går det utför mina vänner...

Ja denna vecka blev ändå ganska händelserik då jag blev sjukskriven för att jag skurit mig ordentligt på jobbet. Jag blir inte sängliggandes för de ändå. Jag var på Skansen igår med Farmor Ann, och mina två brorsbarn. Dessa underbara ungar som är väluppfostrade och söta är dock inte mina. Ne, ne inte en chans på denna jord men tydligen tyckte en äldre dam att jag var en vacker och duktigt mor som hade ett barn på armen och en i vagnen när vi klev på 47:ans buss för att komma till Skansen. Som tur var hörde inte min mor de då hon satt längre fram i bussen, hon hade brustit ut i skatt. Att bli tagen för att vara en mor till två barn i 2-4 års åldern vet jag inte om jag gillar, eller vid närmare eftertanke kanske....



Ikväll blir det barnvakt till de två små liven. Avbokat middagsamt utgång, vad gör man inte för de små liven.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0