Sure

När jag lägger mig i sängen och känner att dagen har varit skön så känns det bra i kroppen. Har man krystat fram en hemtenta, hunnit se solen, inse att man har en jäddrans massa pengar på kontot, kysst sin pojke och att man har ägnat ensam tid till sig själv ska man vara tacksam. Morgondagens schema lyder följande; Sovmorgon, brunch med Ellika i stan, shopping med kvinnan i mitt liv och fram på eftermiddagen ha en politiskt seminarium. Måste även avrunda kvällen med att klä ut mig till hippie och dansa loss på NH. Jag lovar, jag hade mer hippie kläder än vad någon någosin kunde ana. Jag blev lite rädd för mig själv men jag tror också att jag har en snevriden bild på va en hippe är. Kort kommer....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0