Its feel like dansing...

Det är så himla skönt när allt i huset är städat, mattor piskade och lakan vädrade. Okej jag sover aldrig hemma men den mentala känslan ska få sin plats också. SItter nu och njuter av en fin gorgonzola och lyssnar på Michael Jackson - Beautiful girl som verkligen får en att känna vad  romantik är. Ikväll blir det middag och mys med min pojkvän, så skönt att bara ha en egen stund på en helg. Oftast jobbar någon av oss kväll och då blir det inte mycket kvalitetstid men ikväll så.. da da da.

Kvällen igår var väldigt bra, hippie tema är något som passar mig och mina vänner bra märkte jag. Det blev en himla massa text på kroppen,taxi, nattmat på ÅC och köldskador. Sen måste jag ju passa på att tacka min underbara Peter som spelade bästa musiken igår. Fanns knappt plats på dansgolvet kl 12...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0