Brännbollsyran del 1

Sagt och gjort, klockan ringde kl 07:30 och jag sprang hem från Peter för att göra lunch till de som skulle med och kolla på Pacman och de andra lagen. Slängde i kyckling i steakpannan, tog en ny rakhyvel och hoppade in i duschen och upptäcker att jag är bakis. Det kom som en blixt från klar himel och fy faro vad jag bråkade med huvudvärken men i med en treo som jag hittade i min gamla väska och sen göra 10 st kyckling mackor. Fixar vinet som låg på kylning och sen fara iväg. En underbar dag som inkluderade fylla, jägermeister, pacman dräkt, varm glögg skratt och sol. Denna skandinaviska solen som finns i Umeå, underskatta inte den, det gjorde jag och det får jag äta upp ikväll... Röd som en tomte i fejan och inte nog med det utan jag kände mig så pass grym idag så solglajerna fick sitta på hela dagen och det ser ut som om det fortfarande är på när de ligger mitt framför mig. Solbrännan är av desslike och jag lider för mig själv. Lagom full fortfarande och väntar på att det är godkännt att dra ner rullgarninen och checka ut. Denna dag har varit för mycket för old Amica..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0