Rapport!

God Morning Vietnam! Umeå hära, det är 7 plus och det vräker ner regn i olika vinklar och hastigheter som i sin tur ska leda till att mänskligheten kommer sent till sina ansvar denna morgon.

Idag blir det föreläsning i 3 timmar om relationers *** något osv och sedan efter det b uppsatsskrivning. För er som icke vet, så skriver jag på min B-uppsats. En spännande process i en students liv, tro det eller ej men jag tror jag kommer ut ur processen utan allt för mycket taggtråd kring min själ.

Jag tänkte på en mening igår kväll innan jag somnade in men nu minns jag den inte längre, det gör lite ont i min själ.

Helgen var till min belåtenhet och jag fick äta, dricka och älska, allt en människa kan tänkas behöva. 9 Månader med Peter, det går brutalt himla fort.



Simma lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0