God morgon sista dagen i Augusti.

Så härligt att dra isär gardinerna å se att det är fint väder ute samt att solen är uppe. Vaknade på en bra sida idag och är redan påklädd utan att ha behövt tjorva med olika plagg. Blir mina gråa jeans från H&M samt min vita Apriori blus. Får visa kort sen. Nu ska jag rasta voven så blir mami glad, hoppas någon brygger kaffe... Nu står dock frågan, vilken väska, den bruna, den svarta, den mörkbruna, kenzon .... Hmm. Bestämmer mig undertiden jag rastar plutten. Till frukost ett ägg och stort glas vatten, kanske thé om inte kaffet är klart. Jag har fortfarande inga fjärilar i magen, konstigt, bara lite pirr. Nå ja, ska nog väcka min trötta far nu också.
B R O W N S U G A R
2010-08-31 @ 11:37:57
URL: http://brownsugar.blogg.se/

äter du bara ett ägg :O oj lite :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0