Hur kunde de gå så här?

Oh lord, första dagen på höstterminen och jag är redan en del i det stora hela. Dagen har gått kanon bra och jag är verkligen helnöjd med vad jag har fått se och lära mig idag. Allt har gått som jag har önskat, om inte ens bättre. Imorgon är det möten, utredningar och dokumentation. Många av er gäspar säkert men jag lyser av lycka, jag älskar att dokumentera och ordna med tider etc.. Dagarna kommer bli lite olika men i det stora hela 08:00 - 16:30, kan nog flexa lite, beroende på vad jag har för uppgifter på dagarna. Lite insikt fick jag ändå när min handledare talar om för mig att jag kommer att hålla i vårdplaneringar, hålla i ärenden samt informera om andra viktiga delar. Jag visste om detta innan jag påbörjade praktiken men att få den informationen av min handledare fick det att bli så verkligt. Nu vill jag bara komma in i det och visa vad jag kan, för idag insåg jag att jag kan mycket. En riktigt bra dag som kommer göra att jag kommer älska denna termin ännu mer än förväntat.
Haval B Aziz
2010-08-31 @ 17:08:39
URL: http://havii.blogg.se/

Tja!, haft en bra dag hittils? kjamen kjamen ^^

PAUSE
2010-08-31 @ 21:59:27
URL: http://www.finest.se/pause

hääärligt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0