Kvinnor dras till olika gossar

Att människan har två olika kön det vet vi. Genus, manligt och kvinnliga drag existerar också för en del människor. Jag tror verkligen att det finns typiska manliga drag och typiska kvinnliga drag hur som helst. Ni män, jag är själv kvinna så om någon skulle tvivla så behöver ni inte det längre. Inledningen i sig kanske inte var dem mest genomtänkta men behöver skriva av mig detta.
Pojke, gosse,  kille, man, gentleman, karl, casanova .. listan kan nog göras längre. Poängen är att vissa kvinnor dras till pojkar, en pojke som inte har lyckats/velat/kunnat att bli man men som hon kan ro om och ta hand. Det finns kvinnor som drömmer om romantiken vilket då leder mig till en klassisk gentleman. Som lever för att behaga sin kvinna, mm det låter fint. Kvinnan får då här det mesta serverat och är nog inte alla gånger en sådan bra "husmor". En kvinna som vill ha en karl kan inte reda sig själv för någon annan måste hjälpa henne att byta glödlampa eller visa henne hur en borrmaskin funkar, inte för att hon skulle använda den själv förstås. En kvinna som väljer en casanova vet att hon är en i mängden men som är säker på sig själv (tar jag förgivet denna gång) och är säker på att hon får en skön omgång i (vart som helst).
Har vi kvinna samma stämplar på oss som ni män?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0