Ena sekunden de andra sekunden de.

Tänk om min dagbok skulle bli stulen, shit! Sitter och lyssnar på Kalla mig - Vapnet och förbereder mig på en lång varm dusch som inkluderar lite egen redovisning under vattenstrålarna.
Det är mycket som händer nu, inte praktiskt kanske men i huvudet men säg när det inte gör det på mig egentligen. Planeraren number One här! Hösten 2010 är 98% klar och sommaren likaså. Känns faktiskt otroligt skönt men tänker samtidigt att de skulle vara skönt att bara släppa allt och leva här och nu men jag känner ändå att jag gör de. Jag tror att jag är en spontan person, bara för att jag har en plan behöver det inte betyda att den är huggen i sten. Allt går att ändra så länge jag gillar den andra planen mer såklart!

Handledningen gick bra inför praktiken, världens skönaste kvinna pratade jag med. Ville sitta kvar och bara prata med henne om allt. Hon blev en av många stjärnor hos mig. Hon nappade på min idé och köpte mina förslag, så nu väntar vi bara på svar från praktikplatsen. Kan vara skönt att ha en grundläggande post från början och som inte många kommer söka. Jag menar, vilken annan person än jag i klassen är pepp på att sitta med lagar, pappersarbeten och samtal =)




Jag kan inte annat än att älska bilden, känns som en spegelbild
pågrund av vinkeln men sen ser man att det är två olika tjejer.

tagen från: elle.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0