Funky men de klarar testen!

Jag har då aldrig vart någon som sprungit in på The Body Shop, gillar deras dofter och cremer ibland men thats it. Har sen en tid tillbaka använt mig av deras Japanese Cherry Blossom serie som en fräsh touch i tillvaron. Idag i stan med min sambo fick jag den serverad framför mig, som en gåva från ängeln. Jag är brutalt besatt av doften från Polynesia Monoi Miracle Oil. Den funkar till allt, håret, kroppen, badet och massagen. I kassan tyckte väl kvinnan även att jag såg lite sliten ut, kanske bara. Hon gav mig ett prov på deras nya deep peeling creme med små söta korn i. Jag testade den nyligen och den inhandlas i veckan, jag är galen i den! Min hy känns som en baby stjärt om inte ens lenare. Har aldrig haft en problem hy men fy tusan, behöver inte ens smörja in mig efteråt.


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0