Oh lord!

God morgon!
Nu ligger det ett stycke pojkvän i sängen bredvid mig och sover. Jag ska iväg till jobbet för att ordna med det sista sen ska vi dra in till stan för att shoppa och mysa! Har sådan himla tur med vädret så varför inte passa på att ta ut lite semester.
Igår var det en dag jag inte kommer glömma. Rolig och panikartad stress som resulterade i övertrötthet och huvudvärk som ignorerades. Systemet inne vid Åhléns City har en vakt, som jag tror behöver någon form av distans träning. Ner packning av diverse drycker för diverse personer gjorde att en äldre herre fann mig bra att prata med. Han var bekant i mina ögon, otroligt, vart hade jag sätt honom. Han önskade glad midsommar och hoppades att jag skulle må bra dagen efter och log fint. Det slog mig sedan, han är bla bla bla i något politiskt parti. Skön krydda på stress dagen.
Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0