Positiv stress

Gosh, denna vecka är bara stress, men de är bra stress. Händer saker stup i kvarten och när man kommer hem frinns det inget annat än sängen.

I Tisdags var det personalsittning som var otroligt lyckad, gott sällskap och undehållande spex. Känns svårt att lämna detta ställe till hösten. Det är bara skönt att Peter är kvar så jag får komma upp när jag kan, det blir en form av avtrappning.

Igår så åkte jag ut till en norrlänsk by, stam you name it, för att se min älskling spela fotboll. Det var sjukt kallt ute och jag svor över att aldrig mer vara den naiva flickvännen som sitter där i bara skjorta igen.

Idag blir det grupparbete, få klart åbäket till verksamhet så jag kan ta sommarlov eller fixa min hemtenta som kommer ut idag. Sen ska jag packa ner alla sommarkläder för att få ner i EN väska. Ska lägga mig 21:00 helst 20:59 ikväll. Klockan 07:00 ska jag fara på jäger fest. Det kommer bli magiskt...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0