Energi Lördag!

God förmiddag kära läsare!


Jag kom nyss in från min joggingrunda. Ska försöka få den att ske minst 3 gånger i veckan, jag återfår min energi och styrka. Får se nu hur det blir med salsan och de andra danskurserna, kanske satsar mer på simningen och styrkan för att de ligger närmast. Jag vill verkligen dansa, ska kanske ta ett par afro/dans pass på SATS. Hur som helst idag när jag var ute på min runda så föll jag in i annan persons runda. Jag kom av mig helt, började komma in hans tempo och stil. Jag kom på mig själv å små log lite för mig själv tills jag insåg att jag hade kommit på villovägar, jag hade kommit upp mot Solna, inte riktigt mitt område. Jag hade bestämt för mig själv att vara ute en timme eller mer men det skulle nog ta mig en stund att hitta tillbaka. Joggade runt honom och såg en annan person som jag sätt förut från mitt område så hakade på honom tills jag märkte att han hade koll på läget men tusan jag fick ligga i för att hänga med. Väl tillbaka på det vanliga spåret så var jag slut men det var kul samtidigt som man verkligen måste köra sin egen stil när man är ute och är hurtig.
Saknar mitt långa fejk hår =) Ska nog ordna några clips till höstens fester.
Jag menar lockar är inte alltid det lättaste att hantera.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0