Första veckan är ju check!

Sorry för otrolig uppdatering men har inte tvingat mig själv att skriva. Veckan har hur som helst gått jättebra och jag stormtrivs men det har jag ju redan nämnt. Jag kommer inte kunna gå in på så mycket mer detaljer om vad jag pysslar med på min arbetstid men det pga av sekretessen.Kanske kan jag förklara varför jag har vissa möten samt varför vissa ärenden heter olika etc. Min utbildning känns nu helt rätt, när jag får en hög med massa ärenden (personer) så ska de utvärderas och se vad som kan beviljas och avslås exempelvis. Kommer även få gå på ett par utbildningar inom juridik samt dubbeldiagnoser och utbildningarna kommer pågå nästan hela terminen. Det kommer bli riktigt kul. Nu känner jag också att plugget har givit lite, inte allt, verkligen inte allt, jag tror fortfarande man måste ha en känsla för att tro på detta arbetet. Ska ta och göra klart en av uppgifterna som skolan vill ha in sen när praktiken är klar men att leta upp en vetenskaplig artikel känns inte som om det är något som behöver vänta.
Första terminen pluggades det flitigt i detta studentrum



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0