Kärlek

Helliu!

Vilken underbart mysig dag de är idag. Vaknade med min prins och tog en prommis. Vi har lagat en perfekt 10 månaders middag tills ikväll som nu står och drar sig. Ikväll är det mys som står på agendan. Nu är det plugg vid köksbordet tillsammans. Sötnosen min kämpar med vetenskapsteorin och jag kan inget annat än att lida men honom samtidigt som jag får ett leende på läpparna när jag tänker tillbaka på mina gamla studier. Jag älskade min ena lärare som var mästarnas flummare när det handlade om olika teorier gällande vetenskap, han väckte mitt intresse för forskning måste jag erkänna idag. Hur som helst, jag ska finlira på mitt arbete och njuta av att snöflingorna dinglar ner utanför fönstret. Pillar lite på julklapparna också via internet, tummen upp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0