Den här månaden

Halva månaden har gått men inte är den händelselös för det. Jag har påbörjat mitt sista år på socionomprogrammet, termin 6. Jag har fått tillbaka tentor och ligger nu i fas med skolans krav. Jag har bokat in resor med mina vänner till våren och sommaren. Jag har förberett mig inför min utbildning med akademiskaförbundet SSR som är i Stockholm denna helg i Stocholm. Jag har lyckats jobba ideellt, varit sjuk och minskat min rökande. Jag har blivit utbjuden av de mest underligaste människorna. Fått en egen lägenhet som är helt underbar och planerat rosé kvällar med mina vänner kommande dagar. Haft spontana utekvällar med ny funna vänner och gjort underbara vurpor! Januari månad har än så länge givit mig mer skratt än någon annan månad på ett bra tag. Jag har verkligen tagit hand om mig själv och gjort bra beslut. Sätter ribban för detta året tänker jag mest.
I miss my hair !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0