Det närmar sig.

Vilken underbar dag. Intensiva pussar från pojkvän, prommis i höstsolen och fika med barndomsvännen.
Jag har inte mycket som är fel nu i livet och jag njuter varje dag av vänner närvaro och min egen energi flödar även fast stressen finns där bak.
Jag och min man verkar ha fått som rutin att när vi är lediga tillsammans tar vi en långpromenad tillsammans på ett par timmar eller i alla fall en timme. Känns mycket bra att få komma ut och njuta av solens strålar. Jag brukar vara bitter och tänka att snart är den bara uppe 2 timmar per dag.
Kvällen igår var riktigt mysig och mycket underbara skratt blev det. Det är fantastiskt att hörseln kan ge så många roliga skratt, de är fint att missförstånden flödar och blir underhållande. Kvällen slutade med stora tvivel om dansgolvet på campus men Tcs drinkar gick ner utan problem. Måste få de till en vana konstaterade vi.
Min egna Jessica kom och fika hos mig. Det känns som konstigt att en bit av sin barndom är här uppe i Ume, i en helt annan kontext. Det är helt otroligt när jag tänker på det, va är oddsen egentligen. Jag längtar tills jag får se grymmaste tjejen på basketplanen och briljera som bara hon kan. De var ett bra tag sedan jag såg henne spela och det ska bli kul när säsongen sätter igång. Robin och jag kommer sitta bänkade.. haha.
Jag måste börja packa också, mitt underbara Stockholm kommer vara mitt hem de kommande två veckorna. Jag saknar Stockholm allt mer, även fast jag trivs i Umeå så är Stockholm mitt hjärta. Det finns allt du kan tänka dig i Stockholm. Jag kan inte förstå människor som bara ser ytan av en storstad, man måste känna Stockholm för att förstå Stockholm. Norrländsk natur är fantastiskt men de är inte jag. Jag vill ha allt på samma gång, tur att jag får det.
Imorgon är det skola som står på schemat och även middag med nära och kära vänner. Älskar att ha middagar, att baka och fixa å stå i.
Hoppas ni får en bra dag !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0