Livet är ju bättre än en dans.

Ojoj. tiden rullar på. Känns bra att kunna bocka av 3 seminarium och att kurserna går så himla bra. Jag älskar att kampa med mig själv och utvecklas genom uppgifterna. Nu blir det snart att ta tag i utvecklingspsykologi uppgiften, måste säga att den uppgiften kommer rocka. Älskar det området så nu ska jag bara dyka in i alla häfftiga böcker.

Middagen igår med goda vänner blev galet bra, mycket skratt och spontan bad. Jag hade en fantastisk bra pojkvän som hjälpte till att förbereda middagen och ordna med allt jag inte hann. Älskar att annordna middagar och att få ha mina nära och kära omkring mig. Det goda ledde till en slät baksmälla på morgonens seminarium men tro de eller ej men det var ett mycket bra seminarium och fick credd av läraren sen. Juridik och psykologi, de är tur att jag får ämnen som är roliga och ständigt utvecklande.

Nu ska jag snart bege mig mot en mysig EPP med vänner och sambo. Tar sedan mit till flygplatsen för att spendera tid i Stockholm. Jag ska njuta och shoppa, kanske same same men de ska bli så skönt att träffa alla underbara där.

Lovar att bli bättre på att lägga upp bilder på denna stimulerande blogg.

Hoppas ni alla får en sjukt skön kväll och att ni gör de ni vill göra. P&K



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0