Ja lever i en dekadenstid

Mitt underbara härliga liv har tagit sig en vändning.
Jag verkligen gör det jag vill göra, möter mina problem och hinder genom att ta tag i dem.
Jag umgås med mina härliga vänner och gör mitt bästa.
Under veckorna som gått har jag shoppat nya jeans,
jobbat på Umeå Open och haft en sjuk efterfest med artisterna och andra arbetare.
Kom hem klockan 5-6 på morgonen, nya tider för mig helt enkelt.
Jag har träffat nya vänner och pratat med gamla vänner om mående och tillstånd.
Jag har fått se min vän (Norlie & (KKV)) spela på legendariska
Corona tillsammans med goa brudar.
Insett att yran är på G och min födelsedag likaså.
Planerat den tillsammans med nära och kära.
Jag har varit och bjudit på härliga middagar tillsammans med mina flickor.
Har även bekantat mig med att studera 120% eller nått liknande men
för att tona ner det hela har jag även sökt arbete i Stockholm som kurator eller socialsektreterare.
Det är lite lustigt att jag känner mig så redo som socionom att det nästan
är lite skrämmande men det lägger sig säkert. Jag funderar till hösten att kanske läsa steg-1.
Det handlar ju då självfallet om jag får ett jobb jag trivs med.
Jag har också fått äran att hjälpa två vänner att flytta och bli sambos på riktigt.
Det är så härligt att se när kärleken blomstrar och alla blir lyckliga av den..
Nu måste jag, eller borde jag studsa upp ur sängen och göra mig i ordning.
Studierna väntar med trevligt sällskap av Veronica.
Vi hörs sötnosar.
Maskinen spelade och vi funkisar lyckades ta oss hela vägen fram.
De va grymt trevliga också sen måste jag säga. Härliga människor.
Mer härliga artister som va dundermysiga
Påskägg av sötaste vännen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0