Helgens bravader

Jag diggar mig själv ibland och jag uppskattar framförallt att jag får ha så himla fina vänner omkring mig. Fredagen innebar släktmiddag med min bror och hans fru. Underbar middag, en middag som bara min mor kan göra. Skratt och minnen pratades. Vi planerade även hur vi ska göra under jul och nyår, om alla 4 ska komma till mig osv osv. Hur mysigt som helst, tur att det var fint väder så vi kunde avnjuta terrassen. Va tvungen att avvika från sällskapet för jobb väntades dagen därpå, är någon förvånad? Klockan 09:00 va jag på jobbet och drog där ifrån vid 17:00 för att möta upp min vän Sarah igen. Hon hade vägarna förbi Stockholm så vin och förrätt på Riche och sen vidare till Fridays i Kungsan. Så sjukt underbart att bara sitta och prata minnen och planer om framtiden. Nu håller vi tummarna för att Sarah kan svinga ner sin lurviga till Zanzibar! Vi bestämde även att Berns ska få stå ut med oss nästa gång vi ses, vilket blir innan jag sticker i Oktober.
Oh jag kan inte sluta beundas -
en lördag kväll som skulle spenderas med film, träning och sushi
men istället bli drinkar med barndomsvännen och hejdlösa överaskningar...
Kan inte sluta säga att jag faktiskt diggar mitt liv något vansinnigt.
Anonym
2012-08-28 @ 06:18:22

Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0