Lätt att älska svårt att motstå

God morgon elller något likande.. Sitter med träningskläderna på men blev sjukt sugen på mitt blåbärs té så slår två flugor i en smäll och skriver ett inlägg. Är inne på min sista vecka på Riche sen blir det bara strö dagar där. Det känns sjukt konstigt men men.. Ska ner på stan och kika om jag hittar något också, nått borde de ju finnas. Måste ta tag i litteraturen inför hösten och i mitt virriga sinne går de upp för mig att jag måste köpa all litteratur eftersom jag tvivlar starkt på att de kommer finnas på Zanzibar. Inser även att jag har en del att göra, de är snart bara en månad kvar och vill hinna åka till Gävle med min brorsdotter för att hälsa på min bror och hans fru. Gosh tiden rullar på, de har varit gifta ett halvår. Idag är det 3 veckor sedan vi tog bort min lilla Chillie. Må hon vila i frid. Saknar henne otroligt mycket och önskar ibland bara att jag har ett litet lurv som hoppar upp i sängen och tränger sig in under täcket för att få lite kärlek. Ska hoppa i skorna och bege mig till Lötsjön, fytusan men det är kallt idag. 
Natten till lördag får jag denna underbaring, vi ska ha en så mysig dag på Söndag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0