Dagarna blir till nätter

Brak start på Fredagen. Solbränd vid 3, shoppade ny klänning och lite annat tjafs. Tog mig en power nap för att orka med nattens bravader. Kan bara sammanfatta kvällen med ett ord ”dekandes” Jag hade en ute kväll som jag sent ska glömma. Började med middag med S på en indisk restaurang. Släpade oss 10 meter till Livingstone för fördrinkar med andra goa människor. Bestämde oss för att kika in på en fest, tog en drink där och värmde upp höfterna för TATU. Dansade oss till TATU där dansgolvet gungade och alkoholen svalkade en. Vid 02:00 tog vi oss tillbaka till ett stängt Livingstone för att avsluta kvällen med några GTs och allt för många shots. Passade på att dansa mig ner barfota till vattnet där vågorna var lite högre än jag räknat ut, blöt kvinna dansar sig torr till Diana Ross. Vid 04:00 inser jag att det snart är dags för dagens första bön. Tar med mig en full och mysig A hem. Bäddar om honom och försöker hitta en stabilaste punkten i sängen. Vaknar vid 07:00 och inser att det bara att somna om annars är det någon som inte kommer vara vid liv senare på dagen. Lunchar med S, går hem och sussar lite mer. Inser att jag kan bli en människa idag också så släpar mig till Livingstone och vad som sker ikväll.. det återstår att se. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0