Den nakna romansen. Ingen romantisering här icke.

En viss donna vaknar upp vid 15:15 igår (fredag), går ut för att värma lite mat. Adam säger är du klar om en timme isch så går vi ut för drinkar. Jag höll på att dö… om en timme jag tänkte ta en till powernap. Försökte tagga igång min något döda kropp. Försökte hitta ursäkter för allt. Hittade nått lagom sexigt att ha på mig. Hittade gnistan någon stans. Drack för många drinkar, pratade om allt för oattraktiva ämnen, blev dissade av 40åriga cubaner, drack för många shots. Stampade in på TATU vid 23 något berusad och irriterad på Adam. Sara och jag svänger våra lurivga, jag svettas som en gnu, lite vatten på detta skulle inte vara fel tänker mig kropp. Orkar inte kriga mig till baren så tar en zip på min öl istället. Jaja man lever bara en gång tycker jag. Träffar vänner dansar runt, inser att detta med att ha någon form av torr kroppsdel är att glömma. Bra musik, en aning påflugen kille framför mig och en bock bakom mig. Jag  behövde Sara. Inser att klockan är 02:00 och att de där med ”det finns en dag imorgon” kommer som en klar blixt från blå himmel för mig. Jag drar med mig Sara och Adam och säger att det är dags att gå. Vaknar 05:00 död, fan vatten. Halsar mitt sista vatten. Ingen bra reaktion för magen. Ser ett cigarett paket vid sängen och får en konstig känsla i kroppen. Somnar om vaknar 09:00 och inser att detta inte går över. Tittar i min väska, allt jag äger är 2000tsh, dubbla ciggpaket, dubbla rosa tändare, ett utpressat läppglans, en mosad jackfruit bit och en lapp med ett telefonnummer från Canada. Elen har gått, jag vet inte om jag ska dra ett lakan över huvudet nu eller om jag ska släpa mig till Green garden och inse att elen gått där också… men det blev frulle med Sara på Amore mio. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0