Vintern är lite magisk.

Vilken härlig start på veckan denna dag har varit. Jag har fått plugga, städa, träna och småpratat med nära och kära. Jag har städat ut hela julen nu och planerar på att inhandla nya kuddar i färgglada färger, vardagsrummet ska få sig ett lyft till våren. Älskar att planera inför våren, vi går ju i alla fall mot ljusare tider. Just nu sitter och och njuter av ett avsnitt av Mildred Pierce, det ju så bra. Funderar på vad det är i värmeljus som gör mig så harmonisk och lugn. Jag kan inte ha en kväll utan ljus och mys när de är sånt härligt vintertäcke utanför fönstret. Mer träning och mer avkoppling till alla som stressar runt annars. När jag gick hem från gymmet kunde jag inte låta bli att fantisera mig bort till en av Narnia filmerna, det är så förtrollande. Nu ska jag ordna mig en kopp thé och mysa ner mig i min gosa filt från hemtex.

Fick dessa fantastiska flaskor från Victoria secrets hyllor i julklapp



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0