Work it out

Hej på er solstrålar!
Huvudet är inte riktigt med men jag är nog glad ändå. Livet handlar mest om jobb och träning just nu. Veckorna går långsamt men snabbt. Tillbringar större delen på Riche..Vill bara boka min biljett till Umeå och träffa alla goa där sen vill jag veta datum för min resa till Zanzi. Jag saknar min kärlek så mycket så det gör ont i kroppen. Lever för hösten nu känns det som. Jag kan komma på mig själv småle när jag tänker på alla fina minnen jag skapat där i år och när jag vet att jag får komma dit i år igen. Det är helt otroligt och jag är så glad för att mina vänner förstår mig och peppar mig på att åka. Det skönaste är att jag kommer få besök av nära och kära medan jag är där, det gör mitt liv lite mer wow. Tror jag måste börja föra dagbok igen, de senaste dagarna har varit så himla mycket jag och det känns som om det är värt att anteckna alla sjuka händelser i mitt liv just nu. Detta är minst sagt en sommar där jag känner att jag är fri att göra vad jag vill. Styrkan i mig är på topp och jag känner att alla hinder möter jag med ett leende och ser det som en erfarenhet som kommer göra mig till en mer go människa. Vem vill vara bitter lixom?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0