Planering, organisering, sortering.. Humpuh!

Hellu på er mina fina. Dagen igår var hur lugn och skön som helst och det är jag glad för idag. Jag har börjat packa mitt lass och inser att jag ehm, kommer behöva dagen på mig för att organisera och erkänna för mig själv att jag måste solla bort en del klänningar. Det finaste av allt är att jag har glömt mina malaria tabletter på jobbet.. jag älskar mig själv.. eller. Ställde klockan på 08:30 imorse för att hinna för att ens förstå att jag måste upp upp upp.. skedde det då? Ne, inte ens i närheten, nu har jag letat efter mig själv en stund och ska ta och försöka göra mig till människa. Känner att jag är en aning bitter inför min packning, jag vill verkligen inte glömma något och bara för att jag känner så kommer jag ju att göra det. Vi får väl se om jag överlever dagen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0