Det börjar bli dags att ta adjö

Aloha. Oj vad tiden går fort, har inte skrivit en rad på hur många veckor som helst,
även fast jag tänkt göra de. Allting flyter på som bra i mitt liv just nu.
Några härliga avstamp här och där har det blivit och
några andra besvärliga händelser har inträffat men vad har jag inte vänner och familj till för.
Hela förra veckan och början på denna har jag njutit av våren i Stockholm.
Jag har bestämt mig för att flytta tillbaka till vackra Stockholm till sommaren eller i alla fall hösten.
Hoppas på att jag får en lägenhet under sommaren helt enkelt.
Jag kommer sakna mitt Umeå så mycket men mina fina minnen har jag kvar hos mig
och mina vänner aa ni följer mig livet ut.
Jag ska verkligen ta vara på mina sista månader där uppe och njuta av allt som erbjuds.
Till hösten är det jobb som socionom som väntar och även studier.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0