Amica i sitt esse... Lovely

Vilken otroligt märklig dag men jag måste säga att jag njöt fram till jag möttes av en stormvid mitt i fejjan.
Älskade min slapphet när jag märkte att jag hade ett obligatoriskt moment inom en timme genom att se va en vän skrev på FB. De va bara att hoppa i jeansen vilket jag ordagrannt gjorde också.
Sprang till skolan och märker att de bara va att skriva upp sig på en lista.
Min älskade visdomstand gjorde sig påmind och jag drog täcket över huvudet och vaknade med ett ryck.
Gjorde skoluppgiften tills imorgon och dök ner i ett bad.
Underhöll mig lite kakor och kom på att jag måste måste måste komma på vad jag ska ha på mig på onsdag.
De kommer bli så sjukt trevligt och roligt på min härliga dag.
Jag ska få ha världens härligaste vänner kring mig, äta gott och sen är det klackarna i taket  till världens bästa dj som gäller. Vill fota hela kvällen, minnas allt och älska hela världen helt enkelt.
Har länge funderat på att färga håret brunt, vissa har sagt blankt nej och min vän från förr sa bara nej och litar på hennes ord. De blir alltså nada med de där utan kanske ska jag ta min söta gump och göra lite slingor.
Beror på vad jag hinner. Egentligen borde hela veckan bestå av studier och träning men jag är så het på livets förbjudna njutningar nu så gör som jag vill och njuter.
Jag måste säga att jag blivit bättre på att skippa paniken och pressen på att man ska göra så eller så.
Jag gör de som behagar mig och låter inte mitt välbefinnande bli lidande bara för jag inte prioriterar måsten.
23 är kanske ett år för mig, som alla andra år ;) PHÖSS PHÖSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0