Gravid? haha ne svart kaffe.

Jag är ingen frukost tjej alls. Kan må lätt illa om jag måste äta innan klockan 9 på morgonen. Dryck brukar dock kunna gå. Tog min morgon cigg och tar en kopp kaffe, någon som är förvånad? Haha i alla fall så märker jag att vi inte har någon mjölk hemma men tänker att de nog går bra ändå. Dricker de, snackar med mamma och pappa om dagens innehåll. Innan jag ska ner på stan en sväng så säger jag till mamma att jag mår illa och i samma sekund så vänder det sig i magen på mig. Mamma hade stora ögon och föll ut i ett skratt. Jag skrattade dessto mindre tills de föll för mig också. Jag är nog gravid mamma.... lång tystnad och sen tackar jag min ledande stjärna för att jag var hos min gynekolog igår. En helt vanlig morgon hos amica....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0