Min lilla trasdocka!

God förmiddag på er! Jag behagade mig att stiga upp för en stund sedan för att gå ut å träna men nej det tyckte inte mamma att jag skulle. "Du kommer bara ramla och slå i dig" Ja, jag får väl lyssna på de visa männen ^^. Styrketräning då? Nja, njee några övningar kan jag väl göra. För er som inte vet skar jag av mig en del av pekfingret i lördags kväll. Akutens överläkare säger - hur lyckades du? Jag förstod henne inte alls, de där va ingen konst sa jag till henne. Hon kollade känseln och konstaterade att en benbit hade lyckats falla med i min tortyrhandling. Hon gav mig en läxa i bakterier, hälsa, kök och hur jag bör leva mitt liv den närmsta veckan. Hon kände nog igen den sorten som jag tllhör. Så ni sitter jag här, fixar med resan inför Zanzibar. Det är en del att göra, ladda ner filmer, musik och ordna med skolarbetet. Det rullar på bra med skolan men jag fattar inte riktigt all engelska faktiskt. Härlig utmaning. Ses antagligen senare idag, då får ni veta senaste nyheten om mitt liv. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0