Måndagen som blev något

Senaste. Jag har orkat studera idag även fast min kropp skrek nej under hela förmiddagen. Det är ju suvuränt att jag kan vara effektiv hemma. Jag har lyckats inse att det faktiskt är jul snart så jag med lite insperation av pojkvännen så har jag påbörjat inhandlingslistan för julklappar. Vet fortfarande inte om jag ska satsa på flera små eller en stor och bara behöva dra kortet en gång? A dagens problem hos oss. Jag har ingen mat hemma, jag borde ha de men icke. Det innebär att jag måste ta mig ca 100 steg till Ica för att handla. Phu, kunde ha tänkt på det tidigare innan rusningen slog till men istället tänker jag, va härligt att träffa lite människor har ju suttit i min pluggbubbla större delen av dagen. Min uppsats börjar ta form, jag har i alla fall kommit över 22 sidor så nu behöver jag bara klämma in 10 sidor till. Ska jag behöva trolla? Ne nu ska jag pälsa på mig och ladda energin för att handla middag, är inte ens hungrig. Typiskt mig att fullgöra sina måsten. Ha en fin kväll alla rara. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0