Lill-Lördag

hej på er! Gud vad tiden rullar på i ett hektiskt tempo men allt går bra. Jag kan bara säga en sak, jag gillart! Har en hel del på jobbet och jag får mer och mer ansvar men det är kul att vara del utav ett uppstart av ett HVB hem. Jag växer som socionom varje dag och jag har i dag sökt extra kurser över sommaren som kriminologi A. Ska läsa hej vilt detta år och det riktigt kliar i mina fingrar. Jag är handledare till en tjej också på arbetet och får sitta och göra intervjuer med ny personal etc etc. Jag trivs helt enkelt. Träningen har verkligen inte blivit prioriterad denna månad men jag leker med livet ändå så det får komma senare. Jag längtar till kommande helg som ska spenderas med vänner och kanske drar man en dans också. Nästa helg blir nog så galet bra men det återstår att se. Nu ska jag ta ett bad och ett glas vin. Vad gör ni ikväll? 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0