Söndag

Hellu! 
 
Har precis svalt min frukost och pratat med min pojkvän. Solen skiner som vanligt i Stockholm och jag njuter av solstrålarna på vår terrass. Veckan har varit till min fördel och jag har fått spendera tid med min brorsdotter Amanda. Tiden går så fort, hon är redan 13 år och en beundransvärd människa. Vi kollade på gossip girl och myste i torsdags. Vi sprang även ner i källaren på hennes beställning, hon skulle prompt läsa mina kärleksbrev jag fått genom åren. Faster Amica även nu kallad Pippi Långstrump. Hon är på helt rätt spår måste jag säga. I fredags firade jag min fina PB. Tyvärr åkte jag hem vid 12 för att jag hade världens huvudvärk. Måste ordna med migrän tabeltter så jag inte behöver gå hem när det är som bäst. Hon hade lagat supergod mat och bjudit över härliga människor. På torsdag ska jag firas och det blir med nära och kära. Vänner till familjen, några vänner och min pojkvän. Han kommer redan på tisdag för att spendera tid med mig. Jag saknar honom så mycket så det finns inte. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0