Kort och gott

En söndag som denna. Phu vart ska jag börja. Sovmorgon till 09:00. PW rundan blev inte av men har vart i farten sen 09:00. Arbetat för företaget, det känns så overkligt men det är verkligt - Jag arbetar som verksamhetschef. Min samordnare har varit en klippa och personalen är helt otroligt. Jag bjöd alla på fruktsallad i fredags. Men jag gillar ändå att jag har lyckats träffa våra kunder samtidigt. Att i möte i fredags men jag tog var tvungen att fara iväg för att ta hand om mina morföräldrar. Jag gjorde allt som stod i min makt och jag är tacksam för att få ha varit med dom en halv dag. Borde pluggat mer medan jag var där men jag känner att min uppsats på 10 sidor får vänta. Jag hann precis till Spåna kyrkan där Tobias ledde en kör. Han är så fantastisk. Fick även sällskap av hans mor och hans lillasyster. Nu har jag iaf gjort det jag borde... Blir att plugga en timme till sen så är det godnatt som gäller. Måste även slå ett slag för min Fru Camilla. Hon är en fantastisk kvinna! Blir ett senare inlägg om bara henne! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0