Okej va har vi här da...

Va är detta för random dag... väckarklockan ringer som den skall, vaknar pigg och glad men inte han jag sover med. Han sover vidare, konstigt. Jag går till skolan, motiverad. Föreläsningen gör så min motivation försvinner snabbare än snabbast. jag tar hjälp av Sandra, Hanna och Jenny för att räkna ut hur många längder jag måste simma för att simma 5km. Det tar rasttiden. Jag har ett basgruppsmöte som gör att det skulle vara roligare att simma. Jag går och simmar 5km och kryper hem. Jag kör GI denna vecka. Kommer lida av en grym huvudvärk inom en snar framtid men vad gör man inte för att få en from på sin kropp. Jag får besked från akademikliniken. Felbokning. Stryper de imorgon tänker jag i mitt lugna sinne, för ett sådant har jag.  Jag glömmer köpa voltaren gel till min handled. Jag har förbannat ont men vem är jag att klaga över småsaker som att man skippar att anteckna en föreläsning eller två... vem drabbar det lixom. Jag får ett random sms av en vän som inte är ens vän. Sätter en punkt och kanske ett litet frågande frågetecken på det. Sätter nog ett frågande frågetecken på allt just nu men en sak är säker och det är att jag har förjävligt snyggt hår idag. Lika lockit som Peytons i One Tree Hill.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0