Det spårar

Känslan av att veta att jag har över 100 läsare när jag väl är aktiv på bloggen känns lite mysko. Jag har lite svårt att tolka statistiken helt klart men det verkar lovande i alla fall. Jag ska verkligen försöka hålla bloggen vid liv. Jag tycker nog mest att det är kul att läsa vad jag pysslade med för 3-4 år sedan. Det är otroligt vad tiden går! Jag träffade ju som sagt vännen från Zanzibar i veckan och vi skvallrade lite om ditt och datt men det resulterade i att hon och jag åker vid min 25 årsdag som det ser ut nu. Bara två veckor sol och bad men det är speciellt att åka till ett ställe där man har byggt upp relationer. Jag önskar att jag hinner träffa alla nära och se nya delar av ön. Sara har åkt runt mer än mig i och med att hon gör sin forskning där så vi har några smultronställen redan. Åh jag skulle kunna boka nu men i och med att vi inväntar en kompis datum från cape town så får vi hejda oss lite. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0