Juli

Tiden rullar på. Har flyttat till Umeå, påbörjat mitt nya jobb inom socialpsykiatrin och lyckats planera en förlovning. Jag njuter av varje dag som går. Jag lämnade Stockholm med ett leende på läpparna och insåg att jag faktiskt älskar mitt Umeå mer än vad jag vågat erkänna tidigare. Trots allt som skett i denna stad så övervinner det fina och härliga. Vänd det negativa till det positiva har impelementerats hos mig känns det som. Jag bor för tillfället i min pojkväns lägga. Jag har nära till mitt jobb, nära till vännerna och jag har en cykel. Min fina vän ordnare en cykel tills jag kom upp. Hon är ju fantastisk. Blev skyldig henne en middag som slutade på tok för sent med för många drinkar inkluderade. Trevligt var det i alla fall. Nu väntar utflykt till Ersboda med fina J där det ska inhandlas en blandad mängd saker. Ikväll vankas utgång. Drinkar och dans, vem kunde ana. Solen skiner och jag ska bara försäkra mig om att jag har med mig allt sen är jag på G. Hur mår ni i värmen? Ta hand om er. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0