Tidig morgon

God morgon på er! Dagen började på jobbet minst sagt. Det börjar bli riktigt myskallt ute nu på morgonen så det ända rätta är att gå upp tidigt och ge sig själv en lugn och mysig frukost. Om någon vecka är det min pappas födelsedag och jag vet absolut inte vad jag ska ge honom. Måste kika runt på en del saker som jag tänkt på. Min uppfinnigsrika sambo får spåna på idéer tillsammans med mig. Det innebär hur som helst att jag ska till storstaden om någon vecka. Ska shoppa så de dånar om det. Ta med mig sommarkläder ner och upp med vinterkläder. Denna morgon har nog givit mig tillbaka myskänslan av hösten. Hade stora tankar på att flytta utomlands halvårsvis men nu känns det inte lika desperat, även om risken finns när jag har råd. Funderar på att köpa hus på Zanzibar. Det är en bit dit men det är det så värt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0