Dag 2 och jag är såld.

Dag nr 2 avslutas med middag ute med nya ansikten från Belgien, Frankrike och Tyskland. För att sammanfatta dagen så började den 06:00 och jag såg soluppgången med en pårökt hippie från LA. Han var trevlig och la ribban för min dag kände jag. Har beskådat en natur som knappt går att beskriva i ord. Det är så mäktigt, vackert och gripande. Skottland, Sverige, Zanzibar, England och Italien allt på samma gång. Jag har vandrat säkert en mil idag och det har varit så värt det. Sälar, pingviner och apor runt om oss. Turismen är inte hög just nu så det har verkligen varit en tur där jag hunnit välja vinkel på fotona och kunnat känna brisen (vinden) från havet. Jag har blivit så matad med historia om staden/landet att jag nog inte får plats med allt. Det är en tragisk och gripande historia och det är så mycket de har bevarat så det är helt sagolikt. Imorgon eller dagen efter det (lördag?) blir det vinprovning i på olika gårdar. Imorgon blir det nog att gå en hel del och bara lämna allt på rummet. Dessa dagar är redan planerade och tiden tills jag kommer hem kommer gå så mycket fortare än vad jag trott. Jag klagar inte, jag saknar honom så. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0