Resande kvinna ser ….

Hej på er! Gick upp vid 06:30. Tog mitt kaffe och kollade på soluppgången vid ett berg. Jag tänkte, idag dricker jag vin i Cape Town, imorgon frukost i Johannesburg och för att senare äta middag på Zanzibar. Jag har precis insett att det inte är någon tidsskillnad mellan Sverige och Sydafrika. Inte för det gör mig speciellt mycket men det är alltid bra att veta. Klockan är snart halv 9 och solen värmer en del. Det är dock inte lika varmt idag som igår. Typ 25 grader och svala brisar. Blir nog en kofta idag när jag ska upp bland vingårdarna. Mer spännande än så blir inte tankarna i mitt huvud. Har beskådat två duvor utöva någon form av parningsdans så här på morgonen. Kul för dom, de tog max 3 min. Igår såg jag en kvinna, tvärs över gatan som sålde sig för en stund. Fick mitt hjärta att brista lite men vad gör en människa inte för överlevnad. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0