Se på f*n

Man slutas nog aldrig förvånas över befolkningen i världen, tur är väl det ändå. Jag åkte till Gärdet imorse för att checka titsen. Prima mår dem och ärren blir bästa. Lunchade med en vän på centralen och for sen hem till mami. Så ja, jag har vart runt hela sthlm idag och vad är då oddsen för att möta på samma person mer än en gång? Tydligen stor. Ser en man på blåa linjen som är grymt het. Man kan inte undvika att kolla extra men han kollade inte på mig. Vad bryr jag mig? Jag har Robin men ögongodis tack. Jaja, ser honom igen vid centralen undertiden jag åt med Amanda och sen påvägen hem på gröna linjen bröt denna dialog ut!

Dialogen

Han kom fram och sa - Nu blir jag tokig. (Log som ett fån, ärligt talat) 
Jag - ja ehm, du ser inte så tokig ut" och rodnade såklart.
Han - jag har sett dig hela dagen och jag måste ju fråga om du förföljer mig?
Jag - Man skulle ju kunna tro de men tyvärr inte.
Han - Men vad är oddsen? Tror du på ödet?
Jag - Ja eh,, aa allså.. vaa?
Han - Ja jag vet det låter tokigt men hehe är du singel?
du är ju så grymt vacker. Höll på att ramla av stolen imorse.
Jag - Ja tackar ja. (kunde inte säga detsamma av ren stolthet)
Sen skulle jag av och sa att om vi träffades igen skulle han få en chans.

Jag gillare.. var fanns han när jag var singel? ;) Kul dag!!

Ida
2008-04-29 @ 18:37:18

Hehehe, de är då inte sannt... hur lyckas du ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0