Pepp på livet

Jag är vaken, jag är uppe och jag pluggar på mina domar från arbetsrätten. Jag avundas de som kan ligga inne idag och bara mysa. Idag blir det plugg, plugg och plugg sen blir det svettdags på IKSU med ett bodybalance pass med vänner. Jag smäller av vilken träningsvärk jag har från i Måndags men de är bara påt igen. Jag fick ett tjockt paket igår i brevlådan och det visade sig att min sötaste far beställt arbetsrätts boken till mig. Tack tack å återigen tack! Den kommer användas fititgt denna resten av terminen tror jag. Nu måste jag packa väskan och hinna med bussen, går inte ut i detta enländiga väder. Jag sa nyligen att jag saknade snön och kylan, tar tillbaka det väldigt snabbt. Sol,  söta ballerinas och brills nu tack!!

Fina Umeå med en fin blå himel




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0